onsdag den 17. oktober 2012

Der sker da lidt...

Tiden flyver, når man har en lille baby og en 3-årig at tage sig af, og en kæreste, der arbejder meget. Mange weekender er booket op med besøg her eller os, der tager på besøg andre steder. Samtidig har vi travlt med hus-kiggeri. Vi skal være ude af vores lille lejede rækkehus til sommer, så vi er i fuld gang med at finde det helt rigtige hus. Så puha, nu er vi snart rigtig voksne med både børn og realkreditlån ;-)

Lidt bliver der syet til pigerne, men jeg får bare ikke lige blogget om det. På det seneste har jeg syet en bunke nederdele til Kaja. Hun har længe efterspurgt nederdel, der kan "dreje", og da hun er vokset en del på det sidste, så måtte der lidt nyt til. De er alle "halve sole" med rib i taljen, lavet efter denne beregner, da de er hurtige og nemme at sy. Så nu er hun velforsynet med nederdele.









2 kommentarer:

  1. Det er da spændende med huskigger :-) og sikke nogle fine nederdele. Min kaja vil også gerne have noget der kan svinge og dreje :-) skægt så bevidste de er om det ;-)

    SvarSlet
  2. Hej!! Du vandt en Give Away hos mig - Marens fantastiske bog - lad mig høre fra dig :-) Kh. Mette
    Mettekirkeskovjensen@gmail.com

    SvarSlet