mandag den 7. maj 2012

Lidt krea bliver det til....

Jeg får lavet en smule krea for tiden, men har bare meget svært ved at tage mig sammen til at tage billeder af det. Men nu skulle det være!

I forrige uge syede jeg en taske til mig selv af en bunke stofrester. Jeg er blevet rigtig glad for den, for den har en perfekt størrelse, og så er farverne bare så skønne. De er lidt mørkere og mere efterårsagtige end på billedet. Jeg fik også lavet en lille pose til de hæklerier, som jeg er i gang med for tiden. Så kan jeg altid lige tage hæklerierne med rundt i huset eller i tasken.


I weekenden blev der syet vaskeklude i stor stil. Jeg havde købt noget fantastisk lækkert økologisk bambusfrotté og bambusvelour hos Funkjogging, og det blev lavet om til 50-60 vaskeklude. Så nu skulle der være rigeligt med klude til både Kaja og lillesøster i de næste mange år. Men jeg tænkte, at når jeg nu alligevel var i gang, så kunne jeg lige så godt lave en ordentlig bunke. De er blevet vildt bløde og dejlige, så det kan klart anbefales. Men syværelset (og jeg selv) var til gengæld dækket i stof-fnulder, da jeg var færdig med at køre dem alle gennem overlockeren!

3 kommentarer:

  1. Åh ja, kan lige se for mig, hvordan du må have set ud. knus Heidi

    SvarSlet
  2. Ja, det er utroligt, som det fnuldrer, når man overlocker en bunke frotté og velour ;-)

    SvarSlet
  3. Ih, er helt vild med den taske, du syede til dig selv :D hint hint (noget lignende i samme farve nuancer ville jeg muligvis bestille af dig en dag)

    SvarSlet